LC Waikiki bunu neden yapıyor?

LC Waikiki, teknoloji alanında güçlü bir adım atıyor

Türkiye’nin önde gelen perakende markalarından LC Waikiki, teknoloji alanındaki konumunu güçlendirmek amacıyla LCW Digital adlı yeni iştirakini hayata geçirdi. Şirket, dijital dönüşüm stratejisini yeni bir boyuta taşımayı hedefliyor.

LC Waikiki’nin amacı nedir?

1300’den fazla mağazası ve 25 lojistik merkeziyle beş kıtada faaliyet gösteren LC Waikiki, 800 kişilik bilgi teknolojileri ekibiyle kendi teknolojik altyapısını yönetiyor. Şirket, Türkiye’deki iki veri merkezi ve önde gelen bulut servis sağlayıcıları aracılığıyla hizmet sunuyor. LCW Digital bünyesinde faaliyet gösteren ekip, yapay zeka, iş zekası, e-ticaret ve tedarik zinciri yönetimi gibi alanlarda inovatif çözümler geliştirerek faaliyetlerini genişletmeyi planlıyor.

LCW Digital, yalnızca ana şirkete hizmet etmekle kalmayacak aynı zamanda ülkenin teknoloji ekosistemine katkıda bulunmayı, akademik iş birliklerini güçlendirmeyi ve sektöre yeni değerler kazandırmayı amaçlıyor. Şirket, özellikle yapay zeka teknolojileri ve veri odaklı çözümler konusunda uzmanlaşarak e-ticaret ve mağazacılık alanlarında yenilikçi projeler geliştirmeyi hedefliyor.

LC Waikiki Dijital Dönüşüm ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdürü Şerafettin Özer, yaptığı açıklamada, “Moda perakendeciliğindeki liderliğimizi teknolojik alana taşıyoruz. Güçlü teknoloji ekibimizle bugüne kadar önemli projelere imza attık. LCW Digital ile dijitalleşme ve Ar-Ge odaklı yeni bir yapılanmaya gidiyoruz” dedi.

Bu adım ile LC Waikiki, teknoloji alanında lider konumunu pekiştirmeyi ve ulusal ve uluslararası pazarda yenilikçi çözümlerle öne çıkmayı hedefliyor. Şirket, yapay zeka destekli uygulamalar, müşteri deneyimini geliştiren projeler ve e-ticaret alanında yenilikçi çözümlerle dikkat çekmeyi planlıyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir